четвер, 15 грудня 2016 р.

Великий Краменяр живе у наших серцях

Протягом 2016 року  у Новоєлизаветівському НВК проходили заходи, присвячені 160-річчю від дня народження І.Я.Франка.






   Учні 5-11 класів заочно мандрували по музеях І.Франка в Україні.У жовтні-листопаді  місяці учні переглянули документальні фільми про життя і творчість Каменяра «І.Я.Франко».
     Для 2-6 класів Петриков О.М. провела конкурс малюнків «Чи вміють звірі говорити» за творами І.Франка. Переможцями стали Солод Дар′я, Богданова Анастасія, Бібик Аліна, Дар′я Саніна.
     З учнями 5-11 класів учитель Бугасова К.М. провела засідання круглого столу на тему «Іван Франко – поет національної честі»
     Цікаво пройшов конкурс читців серед 2-11 кл. під назвою «Іван Франко – син коваля». Прозвучали поезії з пейзажної, громадської, інтимної лірики. Призові місця посіли серед 2-4 кл. - Щербакова А., 5-8 кл. – Менчакова Ю., 9 -11 кл. – Тімченко К.
     Учні 3, 6, 9 кл. взяли участь в оформленні загальношкільного куточку «Іван Франко через століття».
     Класні керівники та класоводи проводили відкриті уроки, виховні години до річниці письменника на теми «Ми тебе пам’ятаємо, Каменяре!», «Іван Франко - казкар».
     Вчителі трудового навчання Бугасова К.М. та Бугасова О. Г. провели конкурс-тиставку поробок, у якій взяли участь учні старших класів під назвою «І.Франко та сучасність». Переможцями були Коломоєць А., Корихалова К., Вергун В.
      Менчакова О.І. підготувала літературно-музичну композицію для учнів школи «Великий Каменяр живе у наших серцях». У виконанні Менчакової Ю., Власової А., Солдатенко Л. прозвучали пісні на слова І.Я.Франка «Ой ти дівчино з горіха зерня», «Чого являєшся мені у сні», «Веснянки» та ін.

Бугасова К.М. вчитель укр..мови та л-ри
Новоєлизаветівського НВК


Немає коментарів:

Дописати коментар